En komplett rund regnbåge
Den vanliga regnbågen är vacker 🌈 och vi är vana vid att se den som en halvcirkel ungefär. Men egentligen är regnbågen rund, fast vi måste upp en bit i luften för att se hela cirkeln.
Här är ett enastående foto taget av en pilot på 30 000 fot (drygt 9 000 m) ovanför jordytan.
"The image not only showcases the beauty of nature but also highlights the incredible capabilities of modern technology. Ferraro was able to capture the stunning photograph using a smartphone camera, demonstrating how accessible and advanced our technology has become.
This incredible photo serves as a reminder of the beauty and wonder that surrounds us in our everyday lives. It is a testament to the power of nature and the marvels of modern technology, and it has inspired people around the world to appreciate the small moments of beauty that exist in the world around us."
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Wow, wow! Vad mer kan man säga!
Det var snyggt!
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Oj🫨
/Maria
"Breathtaking! verkligen. Naturen är så underbar. 🙂😎🌈
Fantastisk!
/Désirée
Det ser nästan ut som en eldring, fast vackrare. En sådan som vissa våghalsar hoppar igenom på cirkus alltså.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Här har vi ett vackert exempel på en vacker, rund regnbåge.